3.13.2008

VIŠESTRUKO VERIFICIRAT

Ovi protekli dana paloje nekolko strućni verfikacija zamene a unišo sam i ustrućnu literaturu. Prvo je inizišo omeni ćlanak unovnama ondasu poće li da omeni pišu istrani mediji ito ćak na emgleskom i framcuskom. Metnili mi i sliku saonog mog starog bloga! Isprinto sam oni ćlanak omeni na a-ćetri pa poljepijo naogradu okobašće da turisti znaju đeće sad kad nagrnu iscjelog svjeta. Narod mise masovno podapisu je na peticju i time pokazu je nedvosmišljenu podršku zamene. Daleko sam doguro. Posto sam pravi strućnjak. Unišo sam i ustrućnu literaturu u naku encipediju. Kurćimse ko niko umahali pa sve kontam ne što danebil možda kreno u politiku. Piše zamene utoj encipediji dasam kotroverzan. Dajđa Đevad kaže da satim imam šanse makar za precijednika mijesne.

A-ćetri kliping:

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

Ismete ti bi trebo prvo svega da postaneš pravi doktor nauka! Javi se dr. Hidajetu Repovcu, pa vidi bil ti on posto mentor:

http://www.fpn.unsa.ba/fpn/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=41&Itemid=56

Anonimno kaže...

OD IZME TREBA UČITI

Anonimno kaže...

Stvarno, on je primjer od koga treba uciti.
Sretno u daljem radu!

Anonimno kaže...

Izmo najvaznije je da Vladu BiH ubjedis da je to dobro za biznis, a onda da nadjes jednu gupacu iz FENE i slava ce da raste.

Anonimno kaže...

Izmo, pogledaj kakve gluposti oni spremaju, www.icbp.ba.